Kär och galen.

Jag har aldrig under mitt snart 20 åriga liv firat alla hjärtans dag, det beror mycket på att jag aldrig har haft någon som har varit speciell nog att fira med. Men det beror också på att min mormor dog på alla hjärtans dag 2004. 
 
Innan så har jag intalat mig själv att jag egentligen inte vill fira alla hjärtans dag, kärlekens dag. Och det är mycket för att min mamma har alltid sagt att alla hjärtans dag är bara ett sätt för företagen att tjäna mer pengar på oss stackars lättlurade konsumenter. 
 
Men i år så vill jag verkligen fira, jag har en alldeles underbar pojkvän som jag dessutom ser en framtid med, som får mig att känna en så otroligt stark och genuin kärlek. 
Men vad sjutton ger man till sin pojkvän på en sådan dag? Vill ge honom något från hjärtat? Jag funderade på att skriva ett brev och lägga det i hans brevlåda. Men är det för töntigt? Tänk om han missuppfattar mig? 
 
Just nu sitter jag och kollar runt på olika sidor och försöker komma på vad fan jag ska ge honom, som inte är sex relaterat, sex får han ju inprincip vilken dag som helst, och kommer troligtvis få det på alla hjärtans dag också. Jag vill hitta en present som förklarar alla mina känslor. Jag vill att han ska veta hur mycket jag älskar honom. 


Kommentarer
Postat av: heriderp

Killar älskar mat, så något gott är alltid uppskattat.
Många gillar att bli ompysslade, massage tix.

2013-01-16 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0