Nervöst!

Idag tjatade jag på Allan att jag skulle få parkera bilen om min bror Sebbe satt med och sa hur jag skulle göra medans, jag fick det. Självklart tvingade han mig att parkera den så nära Allans cheva som möjligt, fy satan vad nervös jag blev!
 

Det är bilen på bilden.
Backa skulle jag göra också, fyfan. Mitt hjärta har nog aldrig slagit så snabbt någonsin! Tänk om jag hade backat in i pärlan!? Ouff!



Den här bilden slänger jag bara in för att påpeka hur brun jag har blivit i sommar;)


Peace!;)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte kolla om du vill göra bloglovin-byte? I så fall så är min länk här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannavinn-sminkborstar-sigma-beaut?claim=3xr3439twts för att följa mig. Skicka mig din länk också, så följer jag dig direkt :)



Om inte: Ska du resa bort någonting i vinter? Kramar!

2011-08-27 @ 00:06:42
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0