Min jävla blogg!

Ja nu har jag fixat en ny jävla blogg för att jag vill ordbajsa helt osammanhängande och jag orkar bannemig inte bry mig om vad folk tycker just nu!

Har suttit uppe hela natten, min underbara bror fyller nämligen 20 år idag och jag vill såklart vara först med att säga Grattis till honom. Har varit vaken i över ett dygn nu (wohoo). Min kropp klarar tämligen inte av såna här ungdomsfasoner!
            Har hällt i mig kaffe för att hålla huvudet rakt och jag hatar kaffe. Känner hur humörsvängningarna böljer över mig som en våg av.. Ja vatten? 
      I ren och skär irritation så tog jag mammas cykel och cyklade ner till Coop bara för att köpa Cheez Ballz och nudlar (och kanske en dosa mesigt tjejsnus..)  fick en släng av ångest på vägen hem när jag fick gå upp för den där satans jävla mördarbacken!

Jag skojar inte, ni ska se mina vadmuskler! Feta jävla klumpar, MUSKLER! Troligtvis den enda musklen på min kropp som faktiskt syns (damn you high heels!)

Jag orkar inte skriva mer, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0